frejjas

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Freja - 12 oktober 2013 16:54

Hade värsta oturen idag. När jag och Nellan skulle köra till Lund med moppe så fick jag motorstopp 3 gånger och sista gången gick den inte att starta igen.... Min motor på mopeden är sönder så nu måste jag köpa en ny motor. Så nu kommer jag bli en barnslav i hemmet för att hjälpa till att betala en liten summa.

Men vi kom till gymmet iallafall och vi gymmade i 1,5 h, känns gött. Gymmar hela tiden nu känns det som, dock stretchar jg aldrig efteråt så jag har ont överallt i hela kroppen haha. Måste bli bättre på de

Bild på BIFFNELLIE

Av Freja - 12 oktober 2013 16:49

Nellies mamma hade gjort scones imorse när vi hade vaknat. Har bara ätit scones en gång tidigare i mitt liv och då var jag magsjuk så hade lite dåliga vibbar av scones tills idag. Scones är underbart gott, jag borde äta de oftare.

Av Freja - 12 oktober 2013 00:54

Käkade fläskfilé och pasta idag på avslutningen. Mycket gott och jag var dunder hungrig. Perfa! Sedan fick vi god efterrätt, mmm. Hade de riktigt kul!! Skrattade som fan, så underbart. Har så härliga personer i vårt lag(och vissa andra inte lika härliga).

Vi kollade iallafall på VM-kval matchen mellan Österrike och Sverige. Vi st för Sverige med 2-1 då Zlatan sätter ett mål när de är 7 minuter kvar. Kung! Riktigt grym frampassning av Källström också.

Nu ska jag och Nellie försöka sova litta för imorgon blir det ett gympass tillsammans med Astrid också som gäller. Tagga!!

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards