frejjas

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Freja - 29 oktober 2013 20:31

Vi åkte ju in till stan idag och shoppade. Jag är inte alls vann vid att pruta och sånt så blev lite blåst på mitt första köp men jag lärde mig och köpte en tröja för 70 kr och en väska för 60 kr så de är najs!! Vi käkade också på resturang där och jag präst burrito som var riktigt gott men starkt..

Av Freja - 29 oktober 2013 20:26

Vi hann sola mer idag men eftersom jag inte ville bränna mig första dagen så hade jag ganska mycket solkräm på mig aha så jag blev inte jättebrun. Nellie däremot blev röd som en tomat i ansiktet haha.

Vi lämnade stranden vid 4 för de börjar bli kallt då och så skulle vi in till stan och shoppa

Av Freja - 29 oktober 2013 15:47

Vi var på turkisk afton igårkväll då vi såg magdansöss, stepdansare och ölmagar. Haha dem drog typ upp alla till att dansa så jag och Nellie fick stå och skaka rumpa och sånt haha. Pin.
Men det var iallafall roligt och trevligt.

Fast på kvällarna blir de så himla kallt här och de hade vi ingen aning om så vi har typ bara shorts och linnen med oss...

Sötaste lilla katten ever som var på restaurangen igårkväll

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards