frejjas

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Freja - 2 oktober 2013 22:46

Fördelen med höst är alla mysiga kläder. Halsdukar, koftor, vinterjackor, varma skor..... Här är lite tips på chill outfits.

Av Freja - 2 oktober 2013 22:38

Har börjat sakna min gamla klass lite nu eftersom att man aldrig träffar dem varje dag längre. Nästan alla som gick i min förra klass går på Katedralskolan nu vilket gör att man kanske bara träffar dom på bussen ibland. Fick lite nostalgi nu när jag rensade mina bilder på mobilen och såg alla gamla bilder.

Det är alltid så efter något har förändrats eller något nytt händer så tänker man alltid tillbaka och tycker att man hade faktiskt det grymt bra innan också.

Av Freja - 2 oktober 2013 17:42

Blir helt förvirrad med dagarna nu är vi var lediga i tisdags, så det känns som det var måndag idag. Men det var det inte som tur var. Hade en vanlig chill dag idag, min klass är en riktigt mysig och härlig klass!! Det är bara vissa som är irriterande.

På fredag så ska jag ha enelska prov och har ej pallar börja plugga än, så jag får ta tag i det nu istället. Men funkar inte så bra... Är så seg och trött eftersom att jag inte får träna nu när jag har ett skadat knä

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards