frejjas

Alla inlägg under oktober 2013

Av Freja - 26 oktober 2013 13:33

Asså livet är så underbart nu när man vet att man ska åka till Turkiet imorgon med världens bästa Nellie Linnea Karlberg och hennes päron. Måste packa och fixa allt idag för imorgon hinner jag inte fixa så mycket.

Idag har jag pluggat massa juridik och ska snart fortsätta att plugga NIU och Demokrati... Så vi hörs lite senare

Av Freja - 25 oktober 2013 23:21

Har packat lite idag med Nellie och sedan har jag hjälpt Nellie att packa. Undra hur vi ska stå ut med varandra i en vecka, vi kommer driva varandra till vansinne haha men älskar henne ändå. Så de kommer bli TOPPEN! Är så taggad att jag inte vet vart jag ska ta vägen...

Packar alltid med mig för mycket grejer så försöker packa så lite som möjligt för att få plats men de går inte.

Nu har jag precis kommit hem från Nellie efter att vi har kollat på 'We are the Millers' vilket är en asbra film!! Grymt rolig haha, ni måste se den

Av Freja - 25 oktober 2013 15:13

Hade bara två lektioner idag och det var idrott då vi åkte skridskor och spanska. Jag har ju skadat mitt knä så kunde inte vara med och åka skridskor, kollade därför bara på. Det var sjukt kul att kolla på alla haha. Vissa sög på att åka och andra lekte. Skrattade så sjukt mycket åt alla. Har så härlig klass

Nu är jag hemma och har kollarna Grey's Anatomys senaste avsnitt och ska försöka plugga lite innan jag ska va med nellan

Av Freja - 25 oktober 2013 14:36

Imorse hade jag sovmorgon till 10 eftersom vår engelska lektion blev inställd så jag gick upp halv 8 och körde ett lökigt träningspass med min bror. Riktigt härlig morgon kände mig så duktig och fräsch haha.

Av Freja - 24 oktober 2013 15:42

Jacka- Lindex / Blus- Lager157 /Halsduk- Veromoda tror jag / Byxor- Ginatricot / Skor- Converse

Av Freja - 24 oktober 2013 15:14

Yes! De gick väldigt bra på provet idag förutom att jag inte klarade en fråga, men annars gick de bra. Är lite piggare idag men ändå trött, så har varit lite flummig idag. ASSÅ JAG ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD TILL IMORON! Då är de fredag och lovet börjar. Imorgon är det också bara 2 dagar kvar till Turkiet så måste börja packa lite...

Nu sitter jag på bussen på väg hem och sen ska jag plugga...igen... Till proven som vi ska ha efter lovet. Pallar verkligen inte plugga på lovet, vem gör det liksom? Man brukar säga att man ska plugga på lovet men det hände aldrig

Har inga roliga bilder så bjuder på dagens fulaste bilder

Av Freja - 24 oktober 2013 11:41

Såg trailern på 'The Counselor' igårkväll och blev fast vid den. Jag måste bara se den när den kommer ut på bio. Älskar action filmer med bra skådespelare!! 


Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards