frejjas

Alla inlägg under oktober 2013

Av Freja - 23 oktober 2013 21:27

Ska snart till värmen så kollar på massa mysiga fina bilder på fina outfits som man kan ha när det är sommar. Man kan använda mycket snyggare kläder på sommaren

Av Freja - 23 oktober 2013 14:08

Slutade klockan 12 idag eftersom mina lektionerna blev inställda igen, så skönt!! Så efter skolan stack jag och gymmade med biffen Jenny. Körde mest armar, lite ben och tufft för magen. Känns skönt nu efteråt nät man är lite öm.

Nu ska jag försöka spendera min eftermiddag med att plugga till svenska provet imorgon. Känns dom jag kommer drunkna i allt pluggande

Av Freja - 23 oktober 2013 09:28

Känner mig tom. Vet inte vad det är men känner mig tom, kan vara för att jag inte kan spela fotboll längre. Måste skaffa lite mål nu när jag inte har fotbollen som ett mål just nu.

Längtar bara till helgen då jag åker iväg till Turkiet och lever livet. Kommer ha så kul!!!!

Av Freja - 22 oktober 2013 17:52

Chill dag idag fast jag var som sagt övertrött gäspade hela tiden haha. Gymmade med killarna i min klass idag på hålan och sedan försökte jag plugga med Josefine, Lukas och Alexander men se gick inte så bra så nu måste jag verkligen plugga jättemycket toll provet på torsdag...

Så det är vad jag kommer göra hel kvällen

Av Freja - 22 oktober 2013 07:13

Är extremt trött idag, jag är väl fortfarande trött sen i helgen och jag får lida för det nu. Men två av mina lektioner blev inställda idag så har bara 3 lektioner idag men 3,5h håltimme. Lite drygt men ska gymma och plugga på den hålan så de ska väl gå bra åndå. Måste plugga till massa prov. Hittills har de gått riktigt bra på alla mina prov så hoppas det fortsätter såhär.

Nu sitter jag på bussen påväg till morgonträningen jippi....

Av Freja - 21 oktober 2013 16:47

Måste skaffa fler koftor nu märker jag. Mysiga och varma koftor som man kan ha nu på vintern/hösten

En ny vinterjacka behöver jag ju också men vet inte vilken sort av jacka jag vill ha..,

Av Freja - 20 oktober 2013 14:45

En jättetrevlig kväll var de igår. Är alltid kul med dom gamla vanliga lödde bjärred festerna. Att umgås härligt folk som man gillar är alltid kul.
Dock blev det lite sent igår haha så idag är jag död eftersom jag dömde match klockan 9

Av Freja - 19 oktober 2013 19:14

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards