frejjas

Alla inlägg under oktober 2013

Av Freja - 15 oktober 2013 23:15

Hade ekonomiprov i 2h idag och det gick okej. Fattade de mesta men hoppas bara att jag fick med allt! Men de gick väl bra.

Svenskan idag blev dessutom knappast av eftersom vi hade klassråd i 1 h haha, vi drygade ut de bara för att slippa svenskan som vanligt. Det funkar ju också eftersom vår svenska lärare är ganska blåst.

Jag prövade Albins mega glasögon idag och sådana ska jag definitivt inte köpa haha. Ser ut som en mygga i dem haha

Av Freja - 15 oktober 2013 18:37

Tröja- BikBok // Jeans- Cubus //

Av Freja - 14 oktober 2013 22:39

- jag tänker för mycket

- mitt hår har slitits så mycket av plattång så att mitt hår har blivit jättekort där fram, så nu använder jag inte plattång längre

- pallar inte perfektion

- försöker alltid gå upp så sent som möjligt för att sova så länge som möjligt vilket gör att jag oftast får springa till bussen

- just nu har jag ganska mycket hat mot en nära person i mitt liv

- jag känner mig cool för att jag har skolkort nu som man bara behöver "blippa med"/f]

- älskar att kolla på gamla bilder och tänka på gamla minnen

Av Freja - 14 oktober 2013 22:04

Chill dag i skolan idag, hade dock spanska prov som gick hyfsat bra. Efter skolan gymmade jag med Nellie som vanligt. Körde extra mycket armar så är ganska klen i dom nu.

Jag har försökt plugga inför ekonomiprovet imorgon men jag orkade verkligen inte haha. Så kollar Grey's Anatomy istället

Av Freja - 13 oktober 2013 23:00

Av Freja - 13 oktober 2013 22:54

Ja jag lever fortfarande fast än att jag har pluggat bajsekonomi hela dagen. Fett tråkigt! Hann till och med inte äta under dagen så mycket som jag pluggade så nu har jag megaont i magen och mår illa.

Nu har jag precis duschat så ska ta på mig ansikts mask, fixa naglarna och kolla ett avsnitt Hart of Dixie sedan ska jag sova för imorgon är det måndag, godnatt!!

Av Freja - 13 oktober 2013 13:26

Igår stack jag hem till Ellen efter jag hade gymmat. Jag Ellen i h Kajsa gjorde kyckling tacos och åt oss proppmätta!! Sedan kom Bella och vi snackade och kollade på gamla filmer och pratade om gamla minnen. Hade det iallfall riktigt kul. Blev dock superdupermätt som vanligt...

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards