frejjas

Alla inlägg under oktober 2013

Av Freja - 9 oktober 2013 18:49

Idag efter skolan stack jag till gymmet med Jenny och Nellan. Jag hade tyvärr fortfarande träningsvärk sen förra gympasset. Man måste ju träna nu för att hålla sig iform. Ska fortfarande sluta äta massa skit och funkar väl sådär. Men man ska inte bli besatt av sitt utseende man måste leva livet ändå!!

Nu har jag duschat och käkat middag. Skiter nog i att plugga idag kollar på serier istället haha. 'Unforgettable' är en grym detektiv serie som jag rekommendera att se

Av Freja - 8 oktober 2013 22:25

We heart it är den grymmaste appen med fett många fina bilder och annat trams. Så här är lite bilder som jag har "hjärtat"

Av Freja - 8 oktober 2013 17:36

Tisdag. Jobbig lång dag. Fick dock sluta tidigare eftersom vi hade diagnos i svenskan, så slutade halv 4 istället för kvart över.

Så nu är jag hemma och måste såklart plugga som vanligt. Tråkigt liv!

Av Freja - 7 oktober 2013 19:28

Av Freja - 7 oktober 2013 19:13

Idag hade jag ju som sagt bara en lektion fett skönt! Stack till gymmet med Nellie efter lektionen. Jag märkte att jag verkligen behöver gymma mer hahah, det var pinsamt så dålig jag var. Så jag ska börjar gymma nu varje måndag och onsdag efter skolan varje vecka med nellan. Vi har gym på vår skola där man får gå gratis mellan 8-4. Riktigt bra faktiskt att ha ett gym på skolan. Men de är inte världens snyggaste och nyaste men de funkar iallfall

Efter skolan har jag försökt plugga lite men har mest kollat film...

Av Freja - 6 oktober 2013 23:29

Har laddat ner en ny app som jag tycker är grymt rolig hahah!! Trollface

Av Freja - 6 oktober 2013 23:14

Idag har jag försökt plugga lite och sedan efter lunch kom Nellan hit och vi pluggade spanska tillsammans. Vi ska båda ha två spanska prov nästa vecka så de gäller att vara förberedd. Men blev dock inte så jättemycket pluggande. Vi snackade mest, gick en promenad, kolla film och skrattade.

Vi käkade på Vespa MUUUUMS! Var riktigt god pasta där. Faktiskt mycket godare än Vapiano... Och man blir så himla mätt!

Fast att jag har haft en lugn och skön helg så har den varit jätterolig eftersom att jag har fått spendera den med världens bästa kompisar. Men nu är jag trött och ska sova nu. Skola imorgon. Tyvärr. Men har bara en mattelektion klockan 10 och sedan ska jag och Nellie gymma

Av Freja - 6 oktober 2013 00:29

Hade myskväll idag med Jenny, Nellie och Emma. Vi käkade MASSA skit och då menar jag grymt mycket! Det var längesen jag åt så mycket på en kväll och jag är fortfarande hungrig. Vad är de med mig!? Nu måste jag skärpa mig!!
Men jag hade iallfall jättekul som vanligt.

Innan idag så har jag dömt match och försökt plugga lite. Chill dag! Behövs ibland

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards