frejjas

Alla inlägg under januari 2014

Av Freja - 5 januari 2014 17:23

Sov knappast något idag för jag vaknade upp ganska tidigt och hade värsta mega mensvärken. Har nog aldrig i hela mitt liv haft så mycket ont och jag brukar ha jävligt ont. Spydde också så ont jag hade. Det var inte en trevlig morgon. Men den blev bättre sen för jag Nellie och Danne gjorde amerikanska pannkakor till alla, vilket innebär att alla blev glada.

Nu är jag hemma och är så grymt trött ju så ska bara kolla massa film och serier idag och försöka överleva dagen

Av Freja - 5 januari 2014 16:22

Var uppe nästan hela natten igår. Vi höll på till halv 6 på morgonen och var riktigt kul!! Spenderade natten med att spela FIFA bland annat och biljard och krängde mat

Av Freja - 4 januari 2014 20:37

Sticker till hoffan nu och ska ha de bäst med gött folk!!

Av Freja - 4 januari 2014 17:27

Mycket trevligt var det hos mormor alltid kul att träffa henne och kusinerna. Min mormor är så gullig och glad varje gång man ser henne #kärlektillhenne. Fick reda på att en av mina kusiner också har dragit av korsbandet och innan mig hade hennes tvilling dragit av sitt korsband. Så nu har alla vi tre gjort de, måste vara något fel på oss...

Nu sitter vi iallafall i bilen på väg hem så snart hemma, skönt

Av Freja - 4 januari 2014 12:17

Tips på två riktig bra och goda parfymer är 'Sara Jessica Parker NYC' & 'Ralph Lauren 2'. Båda är söta men fräscha och tyvärr har mina tagit slut nu så måste köpa nya..

Av Freja - 4 januari 2014 12:11

Nu sitter jag och familjen på väg till mormor för att träffa släkten. Ska bli trevligt förutom den 1 timme långa bilturen.... Men sen ikväll så blir det hem till Danne och träffa massa folk

Av Freja - 4 januari 2014 01:07

Har varit med Ellen idag. Vi saknade om allt som hade hänt och sedan kollade vi Harry Potter 5 eftersom jag inte sett alla än och sedan hade vi High School Musical maraton. Myspys. Nu har Ellen stuckit hem och jag håller på att göra mina övningar sen måste jag väl gå och lägga mig i tid för en gångs skull

Av Freja - 3 januari 2014 20:36

Tröja-Ginatricot// Jeans- JC// Skärp-Turkiet

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards