frejjas

Alla inlägg under januari 2014

Av Freja - 9 januari 2014 19:35

Jeans- Ginatricot //Blus- Ullared// Skor- Turkiet

Av Freja - 9 januari 2014 17:51

Klarade mig igenom skoldagen. Var en chill dag, skolarbetet har inte börjat än. Stack till Nova idag efter skolan med Estelle, jag känner att jag behöver lite nya kläder och en ny look. Är trött på mitt gamla. Så jag hittade ett par svarta jeans, de kan man aldrig ha för lite av. Funderade kring en lång kofta också men köpte ej

Av Freja - 9 januari 2014 08:25

Är så sjukt trött, håller på att somna 24/7. Somnade på bussen på vägen hem igår och somnade i bilen idag. Måste verkligen gå och lägga mig i tid ikväll, annars överlever jag nog inte fredagen.

Av Freja - 8 januari 2014 16:57

Hade bara tre lektioner idag och slutade 12. Sjukt najs start efter lovet. Saknar redan lovet och kan inte vänta till sportlovet, behöver redan de.

Jag, Estelle och Alexander stack iallafall hem till Alexander efter skolan och bakade och umgicks lite. Träffade ju inte varandra på lovet så var mysigt att träffa dom igen. Nu sitter jag på bussen hem och ska äta, efter de ska jag nog upp till IP och kolla vår fotbollsträning. Det var längesen jag träffade alla

Av Freja - 7 januari 2014 21:35

Har bara tagit de lugnt hela dagen kollat Grey's Anatomy. Var också hos sjukgymnasten och de såg bra ut. Får sluta gå på kryckor nu, behöver bara använda dom ibland. Så himla gött!! Jag och min bror har precis kollat film och druckit chai tea. Så himla gott de är

Av Freja - 7 januari 2014 01:51

Hade det jättetrevligt ikväll med härligt folk som bjuder på sig själva. Vi beställde hem pizza och kollade PH som började idag igen, sedan spelade vi lite spel som vanligt!! Perfectamente

Av Freja - 6 januari 2014 19:14

Ska hem till Lukas nu med ett gäng och vi ska käka pizza och umgås. Det är en liten träff innan Lukas åker iväg till Åre igen

Av Freja - 6 januari 2014 16:07

Efter att jag kollade på massa Victoria Secret fashion shows så tyckte jag att en av modellerna var riktigt ball. Cara Delevingne. Enligt mig är hon inte den snyggaste VS modellen men hon är den roligaste och coolaste. Hon skiter i allt och bara är sig själv, helt galen. Vill också va som hon, underbar personlighet har hon

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards