frejjas

Alla inlägg under januari 2014

Av Freja - 22 januari 2014 22:04

Körde ett eget träningspass idag hemma. Blev mage och rygg för har inte kört de på länge. Känns skönt nu efteråt när man är klar.

Av Freja - 22 januari 2014 20:37

Blir trött på sånna omständliga människor som bara bryr sig om sig själv. Som tycker att allt dom gör är rätt och perfekt oavsett om dom gör ett misstag medan varje litet misstag alla andra gör är katastrof och man är dum i huvudet. Varför ska man blir sur över små grejer som inte ens har någon betydelse?????? Palla va så tråkig och sträng lev livet istället!! Bara för att man glömmer saker eller gör fel är inte de hela världen shit happens move on....

Av Freja - 22 januari 2014 19:31

Imorse var jag hos sjukgymnasten och biffade mina ben lite, najs najs!!

Efter skolan var jag på möte hos SYV, hon som hjälper en med valen av inriktning. Till tvåan så måste vi välja vilken inriktning vi ska ha och jag var inte säker på om jag ville gå ekonomi eller juridik. Men nu är jag ganska säker på att jag ska välja ekonomi eftersom där finns matte 3b som man behöver till många kurser på universitetet. Ska dessutom läsa utökad kurs med 2600 istället för 2500 för att jag vill få meritpoäng genom spanska 4. Så känner mig ganska säker nu!!

Av Freja - 21 januari 2014 21:58

Blus: Ginatricot//Nit-tröja: Bikbok// Klocka: Visa// Jeans: Cubus// Skor: Vans// Jacka: Fjällräven

Av Freja - 21 januari 2014 15:04

Idag var en lite annorlunda dag, hade nån föreläsning hela morgonen sen kolla vi film på svenskan. Slutade halv 2 så stack och gymmade sen. Körde armar idag, är så grymt klen i dom nästan pinsamt. Men jag och Nellie har ett mål som vi ska nå så ska fan klara de!!

Nu är jag på väg hem och ska duscha sen ska jag göra ett argumenterande tal

Av Freja - 20 januari 2014 19:46

Hade sovmorgon imorse men stack till gymmet istället och cyklade i en halv timme och tränade armarna lite. Efter skolan kollade vi på slaget om Lund som är handbollsmatcher mellan Spyken och Kate. Vår skola får inte varar mer vilket är tråkigt... Vi är för bra.

Jag och Filip stack till sjukgymnasten sen och där gjorde jag lite nya mer ansträngande övningar. Nu är jag hemma och har käkat och sådant, ska väl plugga lite och sen är de PH

Av Freja - 19 januari 2014 15:02

Zac Efron håller på att göra en ny film nu med två andra kända killar som jag inte vet vad dom heter, men den verkar ialfall vara bra. Den är nog inte jättehändelsefull men jag gillar redan den!! Älskar filmer med snygga skådespelare och Zac Efron är absolut en av dem snyggaste skådespelarna någonsin


     

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards