frejjas

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Freja - 26 juni 2013 22:31

Idag har jag och Nellie bara haft en chill dag och har ätit och kollat PLL.
Efter träningen idag så stack jag hem till Nellie igen och ska sova här inatt igen.

Nu kollar vi Fast and Furios 4 och äter jordgubbs efterrätt

Av Freja - 26 juni 2013 12:17

Funderar på att köpa sånna här ballerina. Jag vill ha något annorlunda, och jag tyckter att dem faktiskt är snygga. Dessutom är dom grymt sköna och enkla att ta på sig.

De skorna längst ner är från BikBok

Av Freja - 26 juni 2013 00:55

Kollade på 'Scary Movie 5' idag med Nellie Emma Amanda Anna Becky Lukad Albin och Adam. Filmen var bra, men alla andra tyckte den var sådär haha...

När vi skulle hem så missade vi bussen till bjärred som sen skulle gå till lödde. Vi tog tåget till Malmö och missade en buss där också så vi var tvungna att ta tåget hem och så missade vi de tåget också haha så vi var tvungna att vänta på ett annat tåg till Kävlinge. Vi hade tänkt gå från Kävlinge till lödde men som tur var kunde Albins pappa köra oss... Lite galen kväll men kul.

Nu kollar vi PLL som Nellie är beroende av och käkar bröd med ost typ haha

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards