frejjas

Alla inlägg den 22 juni 2013

Av Freja - 22 juni 2013 23:46

Nu när det är lov så har jag börjat äta så himla mycket. Godis, mat, mer mat och massa mat.... Så ikväll hade jag och min bror en filmkväll då vi åt godis och naturgofis för sista gången innan vi börjar vårt lite mer hälsosammare liv

Av Freja - 22 juni 2013 18:30

I mitt kvarter har man som tradition att spela fotboll dagen efter midsommar, så jag har suttit kollat på fotboll idag. Sen nu är vi hos våra grannar och har käkat här och nu ska vi väll bada lite och sånt. Om jag orkar, haha.... Är så himla trött nu efter alla sena kväller

Av Freja - 22 juni 2013 12:07

Hade faktiskt roligare än jag trodde igår. Först käkade vi och mös hemma hos Bella alla tjejer. Vi spelade lite kub och andra lekar. Sedan stack vi till Elisabeth och träffade allt annat folk som var där, mysigt. Sen var vi tvungna att gå från Elisabeth så då stack vi till stranden och jag och Amanda badade i havet. Det var faktiskt varmt med tanke på att de var så kallt i luften. Innan vi åkte hem stack vi hem till kalle och badade i hans pool oxå

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards