frejjas

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Freja - 17 juni 2013 22:26

fet textHISS

Har hittat en ny favoritaffär nu, Lager 157. Det är en lite udda affär vilket gör att de inte fins så många som har likadana kläder därför känner man sig lite unik. Butiken har jättemycket fina kläder för bra pris!! Har typ handlat 4 linnen där ifrån för typ under 200 kr stycket.

Fett bra att det finns i lödde nu


fet text DISS

Jag gillar verkligen inte dessa nya ballerina som alla köper. Tory Burch ballerinas. Enligt mig känns det som att folk endast köper de ballerina för att de är märkesskor, inte för att dem är fina. För jag fattar verkligen inte vad som är snyggt med dem. De är ett fett guldigt märke längst fram på skon, liksom WOW. Nä inte alls snygga enligt mig och definitivt inte värt pengarna. Finns mycket finare märkesgrejer som man kan köpa. Man ska inte handla märkeskläder/skor bara för att de är märkesgrejer, utan de måste vara snyggt!!

Jag gillar inte hemligheter. Jag suger på att hålla dem och varför ska man inte kunna berätta allting för sina bästakompisar?! Hemligheter skapar bara massa drama, rykten och skit. Varför inte bara leva livet och ha kul istället för att skapa drama genom att bara berätta hemligheter för vissa...

[Bild]

Av Freja - 17 juni 2013 18:08

Vaknade upp hos Nellie idag vi käkade amerikanska pannkakor till brunch typ igen. Vi har typ solat hela dagen.

Nu har vi precis lagar någon egen pastagrejs till middag och ska snart träna.

Av Freja - 17 juni 2013 02:06

Efter matchen stack jag hem till nellanpellan och kollade film och mös. Vi såg Fast and Furios 1 och 2, dem filmerna så grymt bra!! Men gillar mest fyran, femman och sexan.
Men nu ska vi sova så pusshej och godnatt

Av Freja - 17 juni 2013 01:59

Spelade match idag i Ängelholm i ösregn men också i soligt väder. Vädret är helt konstigt nu för tiden, ibland kan de pissregna medan fem minuter senare lyser solen...

Jaja vi vann iallafall matchen idag med 2-1, dem gjorde dock mål de sista 10 sekunderna annars hade vi vunnit med 2-0...

Har typ inga bilder så får bli denna fina lagbilden

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards