frejjas

Alla inlägg under juni 2013

Av Freja - 17 juni 2013 01:59

Spelade match idag i Ängelholm i ösregn men också i soligt väder. Vädret är helt konstigt nu för tiden, ibland kan de pissregna medan fem minuter senare lyser solen...

Jaja vi vann iallafall matchen idag med 2-1, dem gjorde dock mål de sista 10 sekunderna annars hade vi vunnit med 2-0...

Har typ inga bilder så får bli denna fina lagbilden

Av Freja - 15 juni 2013 23:30

Har käkat fruktsallad med Elin Ellen och Kajsa, och kollat på filmen Ego. Den var riktigt bra!! Den får 5/5 poäng

Av Freja - 15 juni 2013 18:14

Nellie stack typ vid 5 och då stack jag ut och sprang ett varv runt slingan. Det var riktigt jobbigt idag, var så himla seg efter igår... Men men nu har jag iallafall sprungit.

Ska duscha och fixa mig nu sen drar jag till bjärred för att träffa mina kära vänner

Av Freja - 15 juni 2013 15:57

Vaknade typ 1 idag med Nellie. Vi gjorde amerikanska pannkakor med mango och hallon, sjukt gott!! Nu har vi badat och ligger vi poolen och försöker sola haha men de är lite molnigt

Av Freja - 15 juni 2013 15:26

På kvällen stack vi till KibbeKabbe innan vi drog vidare till Agaton på fest. Det var en riktigt bra start på sommarlovet!! Festen var en av de roligaste på länge eftersom jag äntligen fick släpps loss med mina bästavänner(-1). Jag hade iallafall riktigt kul, lite för kul haha. Jag och Nellie var inte hemma förrens 4 på morgonen, galet

Av Freja - 14 juni 2013 14:49

Nu har man äntligen sommarlov, fast de känns inte som de än. Kan inte fatta att de är sommarlov än, de slår väll mig sen.
Sitter hemma hos loll B med Kaj och Ell nu och har käkat fin lunch efter avslitningen, fett mös
Ikväll bler de ferre

Av Freja - 13 juni 2013 23:15

Beställde hem dagkräm, nattkräm och ansiktstvätt typ så får se om de är nånting bra... De luktar gott iallafall och jag älskar goda lukter

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards