frejjas

Alla inlägg under juni 2013

Av Freja - 3 juni 2013 16:28

På onsdag så är det bal för mig och dem på vår skola och jag har fortfarande inte bestämt mig för hur jag ska ha mitt hår... Vad tycker ni? Vilken frisyr ska jag ha ?

Av Freja - 2 juni 2013 18:50

Idag spelade vi match mot Lb07 och förlorade med 4-2, så typiskt... Om vi hade kämpat som vi gjorde i slutet och verkligen velat vinna hade vi lätt vunnit men men. Jag gjorde iallafall mål.

Nu när jag kom hem har jag varit tvungen att plugga SO på grund av att jag missade två lektioner i fredags eftersom jag fick migrän. Men nu har jag gjort pannkakor och ska se High School Musical 3, och ska ladda upp inför skolan på måndag och de två veckor som är kvar i nian. Ha n awesome söndag allihopa

Av Freja - 2 juni 2013 10:01

Lite mer bilder

Av Freja - 1 juni 2013 21:50

Nu är jag hemma från den underbara klassresan som jag har haft med klassen fredag till lördag. På lördagen vaknade vi ganska tidigt vilket innebar att vi fick väldigt lite sömn men vi var ändå tillräckligt pigga för att köra 10-kamp, där mitt lag vann. Fett kul!

Jag har iallafall haft en rolig annorlunda helg med underbara människor vilket gör att man börja bli lite ledsen att man bara ska spendera 2 veckor till med denna klassen. Men men de kommer bli kul de med, nu är det bara till att njuta av de 2 lugna veckorna som är kvar med bal, liseberg, avslutning m.m

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards