frejjas

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Freja - 9 januari 2013 18:15

Vilken klass går du i ? Världens bästa! 9A

Vilket är ditt favoritämne i skolan? Idrott och matte

Var heter du i mellan namn ?  Cecilia
Vad heter din hund ? Ester


Har du bajsat idag ? Haha
Har du kissat idag ? JAA
Är du kär i Kajsajj&vidajj?   Om jag är !? Dom är typ världens bästa.
Ska du få festa i helgen? Ja, om det inte blir inställt
Har du druckit alkohol? Kanske kanske inte, har du ?

 

Hur ser din dröm kille ut?

    


Berätta om ditt lyckligaste minne med fyra ord. Haha.. Kroatien Nellie Sol Skratt

 

Har du pussat någon någon gång? / Har du pussat ngn ? Vem isfåfall ?  Tänk för att jag har det. Vill inte berätta vilka..

Är du kär ? Nej, har nog aldrig varit det iheller :)

Har du pojkvän eller ? Nepp

 
Var var du senast på semester med din familj ? Mallorca, i Alcudia tror jag    
 Har du facebook ?Absolut

Vad är din kik ? frejass

Vad är din instagram ? frejass  
Vem hatar du mest bland dina kompisar ? INGEN
Vem är smartast av dina kompisar ? Vidar tror jag
Vem är korkast av dina kompisar ? Bella kanske haha
Vem är sötast av dina kompisar ? Alla mina kompisar är söta, men Nellie är nog sötast
           
Vem är snällast av dina kopisar ? Jag har många snälla kompisar
Vem har finast rum av dina kompisar ? Amanda
 
Gör du länkbyten? Ja
 
Tycker du om rosa stegar, eller föredrar du gröna? Ja rosa stegar såklart
Fina öron har du i alla fall, är det silikon? Haha tack. Ja!? Vad annars
 
Av Freja - 9 januari 2013 16:37

Av Freja - 9 januari 2013 07:01

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards