frejjas

Alla inlägg den 29 juni 2014

Av Freja - 29 juni 2014 00:58

Wiho mindre än 12 timmar tills vi drar till Åhus, kommer bli så sjukt kul för jag ska dit med så underbart folk. Vi åker upp imorgon och spelar måndag tisdag, eller jag ska inte spela- ska bara vara coach. Så har börjat packa nu men suger på det eftersom jag tar alltid med mig för mycket och sen vet jag aldrig vad jag ska ta med mig. Kanske därför jag tar för mycket...

Men men hoppas jag blir klar snart så att jag kan kolla film innan jag lägger mig, godnatt

Av Freja - 29 juni 2014 00:53

Äntligen var åttondelsfinalerna börjat i VM. Har sett både matcherna som spelades idag och Brasilien gick vidare så jävla härligt!!!!!! Och Colombia gick vidare, lite förvånansvärt. Men de är väl anatgligen för att dom inte har Suarez nu eftersom att han blev avstängd på grund av att han bet en annan spelare. Fett läskig kille...

Iallafall tror jag Holland eller Tyskland kommer att vinna men vill dock att Brasilien eller Argentina vinner hehe

Av Freja - 29 juni 2014 00:48

Var faktiskt en superolig dag på jobbet idag. Fick jobbat med Emma och dessutom hade vi massa tävlingar. Men det bästa vara att dom bjöd på pizza till lunch, mmmh. Så fick sålt en del och ätit en del.

När jag kom hem idag gick jag ut med hunden sen drog jag till mamma och käkade. Vi hade lite gäster så satt ute med alla dom tills 11 kanske mys

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards