frejjas

Alla inlägg under oktober 2014

Av Freja - 17 oktober 2014 18:32

Asså mitt svenska prov idag gick sämst haha. Trodde jag kunde allt och sen sög jag... Men men...

Efter provet så stack jag hem till Malin och va med henne och Becky tills nu då jag är på väg hem för att äta tacos. Ikväll blir de nog sleepover, hörs senare

[Bild]

Av Freja - 16 oktober 2014 21:08

Slutade 2 idag så stack direkt till sjukgymnasten i ösregnet. Efter de åkte jag hem, i ösregnet. Hann sen bara slänga i mig mat sen drog jag vidare till tolvåkerskolan där det var gymnasiemässa och jag stod och representerade min skola, polhemskolan. Har varit där tills nu och de var faktiskt roligare än vad jag trodde. Får dessutom en biobiljett och en sovmorgon hehe :)))

Nu ska jag duscha och sen ska jag sova, orkar verkligen inte plugga inför mitt prov haha

Av Freja - 15 oktober 2014 23:00

Av Freja - 15 oktober 2014 22:57

Min längsta dag blev väldigt kort idag för vår spanska blev inställd. Så jag stack till espresso house med Estelle och Alexander och fikade o snacka lite efter skolan. Satt väl där i några timmer sen tog jag bussen hem, käkade, duschade och nu har jag bara kollat film 'Divergent' och försökt plugga men gick sådär haha. Nu ska jag sova för ska upp så tidigt imorgon.. Godnatt

Av Freja - 15 oktober 2014 07:24

Av Freja - 14 oktober 2014 20:45

Har nu klippt av de slitna på mitt hår, så skönt. Fick även lite tips om hur jag inte skulle slita på mitt hår så mycket för mitt hår är väldigt tunt och slitet. Så jag ska:
-Ta olja i topparn
-Inte använde vanliga tunna hårda toffdsr utan de som är mer fluffiga och tjocka
-Inte platta eller locka håret, inte så ofta iallafall
-Borsta försiktigt så att jag inte drar av håret
-Jag måste även använda hårinpackning väldigt ofta

De är sånna vanliga små grejer som jag måste ändra på...

Av Freja - 14 oktober 2014 15:54

Skön dag idag. Världens skönaste outfit. Bra hårdag. Mår bra. Får B på religionprovet. Slutar tidigare än resten av klassen. Wunderbart!!

De tråkiga är att jag sitter här hemma nu och måste plugga spanska lådor och svenska grammatik. Men de är inte jättemycket så är väl snart klar och då ska jag till frissan o klippa av allt mitt slitna hår vilket ska bli megaskönt. Sen ska jag även till optikerna för att beställa nya glasögon

Av Freja - 13 oktober 2014 22:33

Köpte halsduken som jag trånat över. Hittade den på Cubus för 199kr. Mitt bästa höst-köp än sålänge

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards