frejjas

Alla inlägg under oktober 2014

Av Freja - 13 oktober 2014 22:28

Skor- Vans/ Jeans- Lindex/ Tjocktröja- Ginatricot/ Skjorta- Victoria Beckham/ Jacka- Gekås/ Väska- Gekås

Av Freja - 13 oktober 2014 17:44

Hejsanhoppsan. Regning dag idag. Mys. Slutade 1 idag eftersom vår engelska lektion tydligen blev inställd. Najs? Nä för skulle på möte klockan 3. Men de blev bra ändå för stack till stan och käkade samt shoppade lite med Becca. Jag hittade en mainstream halsduk som jag vela ha länge.

När jag kom hem så stack jag till optikern med mamma och fick nya linser och förbättrade styrkan på mina glasögon. Vi kollade även skor till mig men har inte bestämt mig för vilken stil jag ska ha än...

Av Freja - 12 oktober 2014 22:59

Igårkväll stack jag till Nellie för att va med henne och Becca. Vi hade de mys och spelade sällskapsspel med hennes familj.

Fick tyvärr inte sova ut imorse iheller för jag skulle döma match klockan 10 så... Efter de har jag fixat massa och kollat på en MTV serie. Har varit så himla trött hela dagen så skulle egentligen gått och lagt mig jättetidigt men jag lyckas aldrig med sånt..

Av Freja - 11 oktober 2014 16:27

Vaknade vid typ 10 idag så är ganska seg. Vi käkade mumsig frukost ich sen har vi bara chillat hemma hos Bella

Av Freja - 11 oktober 2014 12:54

Igår efter skolan så somnade jag så sov typ fram till 5 sen stack jag till Bella för att äta och sen tjejkväll. Va härligt att chilla med allt trevligt folk. Var dock fortfarande ganska trött så gick typ och la mig 2

Av Freja - 11 oktober 2014 12:50

Av Freja - 9 oktober 2014 21:59

Av Freja - 9 oktober 2014 21:10

Torsdag idag snart fredag wiho. Fikade i stan med Alex och Zacke och Jossan en stund efter skolan idag tills jag skulle till sjukgymnasten.
Ja och mamma åkte sen till vårdcentralen för att kolla min hals som jag haft ont i, i 3 veckor nu. Men de var bara ett virus i halsen o lite svullna mandlar så måste VILA bort de gash!! Hatar att vila och inte kunna träna.

Iallafall så har jag nu käkat och duschat och kollar fotbollsmatchen

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards