frejjas

Alla inlägg under oktober 2014

Av Freja - 3 oktober 2014 23:33

Stack till lund efter jag käkat middag för att va med Estelle. Så just nu är vi hemma hos henne och chillar, jag ska sleepa over här också så vi ska väl kolla nån film sen sussa

Av Freja - 3 oktober 2014 18:28

Perfekt dag idag, hade bara två lektioner eftersom vår sista lektion "blev int av" haha. Vår lärare kom inte så efter en halvtimme så stack alla, men tydligen kom han senare men då hade alla stuckit. Han gav oss dock närvaro ändå haha, sånn king.

Så chillade lite i lund med några i klassen sen drog jag hem och kollade på en ny typ kriminal dektivtiv serie, 'Chicago P.D' som är grymt bra med massa snygga och kända skådespelare :)))

Av Freja - 2 oktober 2014 14:55

Igår var de ju riktigt pisseväder... Kan snart inte ha sommarjacka längre iheller så börjat verkligen bli höst. Igår så hann jag bara hem äta lite sen stack jag till träningen, men också ont i halsen så stack hem ganska tidigt. Övningskörde lite sen och pluggade lite matte. Såklart kollade jag MFF matchen också, så grymt att dom vann med 2-0 haha överlycklig

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards