frejjas

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Freja - 1 december 2013 21:31

Åååååhhhh asså blev riktigt hjärtekrossad när jag fick reda på imorse att huvudpersonen i Fast and Furios Paul Walker är död.... Han dog i en bilolycka där han var passagerare. Han var bara 40 år och var riktigt snygg!? Haha men gash så ledsen man är över de. Nu kanske de inte kommer fler Fast and Furios?

Av Freja - 1 december 2013 20:14

Sov hos Nellie igår men stack hem ganska tidigt idag för att jag var tvungen att plugga. Så har pluggat hela dagen nu och det känns skönt att de är klart! 
Som alla redan nog vet så är det 1 december idag och första advent, sjukt mysigt. Börjar får en sån julkänsla nu. Lyssnar på julmusik hela tiden haha, har försökt fixa en julmusik lista nu. Ni kan lyssna på den här. Jag lovar det bästa som finns är att lyssna på julmusik.


Av Freja - 1 december 2013 13:18

Jag och Nellie stack till IP på lördagen för att kolla på vårt lag spela match. Det var svinkallt att sitta och kolla i 1,5 timme så vi stack in till Borgebyhallen sen och värmde oss och kollade lite match. Åkte sedan hem och duschade och fixade mig sedan återvände jag hem till mitt tredje hem för att ha myskväll med Nellie och Emma. Vi åt ryggbiff och potatisgratäng mmmmmmh. +efterätt

Josefine kom till Nellie sen också så spelade vi in en musikvideo på en One Direction låt. Haha sånt no-life att göra de på en lördagkväll, men de var kul iallafall. Hade en jättetrevlig kväll!

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards