frejjas

Alla inlägg den 27 december 2013

Av Freja - 27 december 2013 19:20

Älskar glatt folk. Sådana som alltid är glada och skiter i allt annat. Det är härligt att umgås med sånna för då blir man också glad.

Icke älskar duckface. Dem flesta gör duckface nu för tiden och jag tycker de är så fult. Det känns som att dom som gör duckface tror att dom är skitsnygga och mycket bättre än alla andra, enligt mig. Vem vet jag kanske också kommer gör duckface i framtiden men just nu gillar jag inte de.

Älskar REA. Är galen i de, lyckas alltid hitta något billigt skit som kommer till användning. Jag föredrar hellre att köpa många billiga kläder än få dyra.

Icke älskar att de inte finns nån snö. På vintern ska de fan ta mig vara snö speciellt på julafton! Känns liksom inte att de är jullov för de är ingen snö. Tråkig svensk vinter

Älska fotboll och sommar, vill ha de igen!! Vet ej hur jag ska överleva sommaren utan fotboll...

Av Freja - 27 december 2013 18:48

Va med Ellen idag, kändes som en evighet sen sist men de var de inte haha. Nu är jag hemma och har käkat ska sticka till Bella nu och va med Kajsa och Bella ska bli sköj

Av Freja - 27 december 2013 00:11

Har spenderar min torsdag med Nellie. Vi har snackat massa och varit på center syd för att leta nyårs-klänning till mig men hitta ingen så får se vad jag gör. Fick också en liten "julklapp" av Nellie, hennes gamla iPhone 4S som är mycket bättre än min förstörda haha. Så blev väldigt lycklig!! Jag och Nellie fixade med telefonerna hela kvällen så nu funkar min nya, tack Nellan ILY

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards