frejjas

Alla inlägg den 20 december 2013

Av Freja - 20 december 2013 19:00

Lockade håret imorse så att jag skulle vara lite julfin så höll på att missa bussen så fick halt-springa dit, inte bra för mitt knä. Lockarna gick dessutom ut efter halva dagen så typiskt

//Blus-Turkiet//Kofta- Vet ej mamma köpt// Jeans-BikBok

Av Freja - 20 december 2013 18:54

Jippi äntligen jullov! Hann Dick inte se hela julavslutningen på vår skola för jag ich Alex skulle till I-Kliniken till sjukgymnasten, så har inte riktigt julkänsla än känns inte som det är lov. Det kommer väl snart...

Efter skolan stack jag till center syd med Nellie och hjälpte henne shoppa lite julklappar. Köpte själv en mascara och ett linne på Ginatricot som julklapp till mig själv hahaha. Man vill ju ha många julklappar så varför inte haha. Men nu sitter jag iallfall på busshållsplatsen och vänster på bussen för ska in till Lund och kolla bio och äta med Estelle och Alexander. Kommer bli mys!!!

[Bild]

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards