frejjas

Alla inlägg den 24 december 2013

Av Freja - 24 december 2013 23:28

Fick mina älskade skor vilket var det enda jag önskade mig denna julen. Dom var dock ganska dyra så blev inte så mycket paketer men jag är väldigt nöjd. Har blivit äldre nu märker jag så bryr mig inte så jättemycket längre om hur mycket och vad man får i julklapp. Men jag har iallafall fått

Raspberry & Blackberry tvål och skrubb, parfym och deodorant, Victoria Secret bodysplash (PINK), svarta vinterskor och ett linne från mig själv haha. Men också massa pengar vilket är det viktigaste enligt mig

Av Freja - 24 december 2013 20:25

Köpte mina paketer idag haha så slog in mina första julpaket. Har fixat massa och sådan idag sedan kom mina syskon och Bengan hit så käkade vi massa och firade jul. Vi öppnade paketer och åt gröt, trevligt.
Nu sitter vi och kollar VS show på TV. Så snygga alla är! De flesta tjejer mår dåligt av att kolla på VS gashion show men jag blir bara glad haha

Av Freja - 24 december 2013 09:37

kolla bio, ha en mysig filmkväll, ta en fika med någon nära, baka julgodis, åka skridskor(fast kan tyvärr inte göra de), shoppa i stan & ha sleepover med vänner

Av Freja - 24 december 2013 00:13

Hade de fett najs med Malin idag, vi bakade kola. Första gången jag gjorde julgodis detta året så fick lite extra julkänsla nu. Har dock inte varit så jättesugen på julen detta året eftersom det inte har varit nån snö...

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards