frejjas

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Freja - 13 mars 2014 21:02

Kan man inte mer än älska vädret eller!? Snart sommar!! Eller ja först vår men sen SOMMAR. Längtar så sjukt mycket. Åt lunch ute idag för första gången detta året, så härligt. Men tyvärr ska de bli dåligt väder till helgen så jävla typiskt Sverige

*duckface-delux*

Av Freja - 13 mars 2014 20:52

Ännu en lyckad toppendag. Jag släppte av min spanjor i Lund imorse vid halv 10 för att dom skulle på nått museum. Efter de åkte dom in till Malmö och var där hela dagen medan jag hade vanlig skoldag.

Jag var ganska irriterad idag över ja lite grejer men ikväll när vi träffade spanjorerna igen blev jag glad. När spanjorerna kom hem från Malmö så stack jag Rebecca och våra spanjor + Marcus spanjor till Espresso House och fikade. Riktigt kul!! Nu är vi hemma och jag har duschat så nu är de dax att plugga spanska

Av Freja - 13 mars 2014 07:54

Har knappast tid med nånting nu när min spanjor är här. Mitt sociala liv får ta en liten paus nu. Har haft de jättekul med min spanjor Maria. Igår var hon med på min första lektion och spanska lektion sen kollade hon runt i lund och på skolan. Vi käkade lunch med Nellie och Rebecca och hennes spanjor Paula, det blev en riktigt rolig lunch haha. Efter skolan gick jag Rebecca, Marcus och våra spanjorer hem till Rebecca och hade pannkaksfest. Mycket kul!!

Igårkväll fick jag äntligen pluggat lite spanska inför mitt prov på fredag. Tur att jag har en egen spanjor hemma hehe

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards