frejjas

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Freja - 18 mars 2014 16:58

Stack hem till Rebecca vid 1 idag och käkade tacos med henne. Vi försökte också plugga lite en stund. Mycket trevligt va de!! Var tvungen att dra till skolan sen för att ha utvecklingssamtal som är lönlöst...
Nu är jag på väg hem och ska sedan råplugga och kolla nån serie

Av Freja - 18 mars 2014 16:54

Har lämnat våra söta spanjorer idag. Så nu är dom på väg hem. Kommer sakna dom, hade så kul! Har lär massa saker om Spanien och om spanjorer dessutom.

- Dom är mer utåtriktade, inte blyga alltså
- Dom chattar mer varandra exakt hela tiden
- Dom är väldigt sociala och pratglada
- Dom har inte pepparkakor eller Marabou i Spanien
- Dom äter mer sötsaker än oss svenskar
- Dom är väldigt artiga och snälla
- Dom använder bara appen What's app
- Dom sminkar sig oftast med bara svart runt ögonen

Av Freja - 18 mars 2014 11:36

Är ledig idag eftersom vi har utvecklingssamtal. Jag och Maria vaknade typ 10 och sen gjorde jag amerikanska pannkakor till frukost, nu sista morgonen innan hon åker hem. Vi gav henne också lite godis som dom inte har i Spanien.
Nu sitter vi på bussen in till centralen för att lämna spanjorerna som åker hem. Både skönt och tråkigt! Men men, om 2 veckor så träffas vi igen när vi svenskar åker till Spanien.

Efter jag har lämnat Maria så ska jag stanna i skolan och plugga tills mitt utvecklingssamtal börjar klockan 4, jippi rolig dag

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards