frejjas

Alla inlägg den 28 mars 2014

Av Freja - 28 mars 2014 20:34

Shit vad kallt de är ute!! Plågades av kylan typ men kollade ändå på hela korpen matchen. Konstigt nog var det en jämn match men lödde vann såklart, på straffar. Nu har jag och Nellie kommit in i kylan. Jag ligger just nu under massa täcken... Brrr
Får de vad vi hittar på

Av Freja - 28 mars 2014 17:10

Av Freja - 28 mars 2014 16:36

Slutade 1 idag så jag Estelle, Alex, Isak och Filip stack till espresso house och fikade till halv 4 typ. Tog bussen hem med tvillingarna sen och nu har jag bara varit hemma om och ska snart dra till dom. Lite senare ska vi till IP för att kolla årets Korpen-match haha. Kommer blir sköj

Av Freja - 28 mars 2014 11:11

Har börjat använda mig av appen 'Lifesum' där man skriver in vad man äter och hur/vad man tränar. Jag tyckte det var en kul grej att komma hur mycket kalorier man ungefär äter på en dag och hur mycket kalorier vissa maträtter är. Man kan också bestämma ett mål. Om man till exempel vill gå upp i vikt eller gå ner i vikt, men man kan också ha som mål att behålla sin vikt vilket jag ungefär har.

Jag ska till exempel äta 2 200 kalorier per dag eftersom jag vill gå upp 2 kg. Det lyser grönt runt ringen när man har ätit rätt

Så kan man söka på vilken sorts träning eller vad man har ätits för något. Man ska dock inte bli för beroende av detta

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards