frejjas

Alla inlägg den 6 november 2013

Av Freja - 6 november 2013 16:01

Måste plugga som fan idag också för har demokrati prov imorgon hahah kommer dö. Har inte börjat plugga än och jag orkar inte... Har börjat kolla på massa One Direction filmklipp. Jag gillar inte 1D men har bara fastnat i de.

Juridik provet gick helt ok idag iallafall, får se vad jag får för betyg

Linne- Cubus //Kofta- Vet ej //Jeans- NewYorker //Skor-Turkiet// Halsduk- Cubus // Väska- Turkiet //

Av Freja - 6 november 2013 15:50

Var hos läkaren dig och kollade mot skadade knä. Min sjukgymnast hade tyvärr rätt och främre korsbandet var av och inre ledbandet och minisken skadad. Antingen var jag tvinga att sluta med fotboll eller göra en operation. Så nu har jag bestämt mig att göra en operation men jag kommer att vara borta i 1 år.... Och det finns 30% risk att jag inte kommer kunna spela igen. Men ska fan ta mig komma tillbaka bättre än någonsin!!! Jag ska träna upp mitt knä som fan! Punkt slut. Fotboll är mitt liv och jag tänker fortsätta med de.

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards