frejjas

Alla inlägg den 13 november 2013

Av Freja - 13 november 2013 22:11

Efter middagen orkade jag inte plugga längre. Tog en promenad med Ellen istället runt hela Bjärred i 1,5 timme. Det var ganska kyligt men skönt att få röra på sig och snacka ut om massa grejer. Var längesen jag träffade Ellen så de var myspys. 

Kände nu att jag behöver köpa nya träningskläder snart. Älskar att köpa träningskläder med märket NIKE jag tycker det är helt klart det bästa märket när det gäller träningskläder. Älskar speciellt skorna och sport-BH:arna, så får väl ta och köpa mig lite nytt av de snart. Vill också ha ett par sådanna sköna short att gymma i eller att jogga i till sommaren. 


 

Av Freja - 13 november 2013 16:31

Av Freja - 13 november 2013 16:21

Denna dagen gick väldigt snabbt och var riktigt chill. Vi fick som vanligt sluta tidigare idag eftersom ingen är koncentrerad på ekonomi/juridik lektionerna. Så nu är jag hemma och har fixat lite. Måste dock plugga juridik och ekonomi eftersom jag inte fattar nått på lektionerna. Har också engelska prov på fredag som jag ska plugga till

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards