frejjas

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Freja - 7 november 2013 22:37

Dem flesta brudarna har börjat träna massor nu, överallt ser man #fightforit #fitforsummer14 ... Många tjejer vill ha stor rumpa och tränar den väldigt mycket. Jag har aldrig fattar grejen med stor rumpa!? Visst de är snyggt om rumpan iallafall fyller ut jeansen så att man inte ser ut som en planka. Men jag fattar inte varför tjejer vill ha så överdrivet stor rumpa? Jag tycker det är snyggare med mindre och fast rumpa. En stor rumpa är bara i vägen, speciellt när man tar på sig byxorna...

Tycker det har blivit för mycket nu

Av Freja - 7 november 2013 16:12

Har nu gjort mitt sämhällsprov känns skönt att de är klart dock tror jag inte att de gick så bra. Men får se sen vad jag får för resultat.
Fick å andra sidan bäst i klassen på mitt svenska prov med endast 3 fel. Blev så glad!! Brukar inte vara så bra på svenska så blev därför skitglad

Har fortfarande inte slut med plugg måste plugga spanska och matte tyvärr...

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards