frejjas

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Freja - 15 november 2013 16:06

Jag hatar tjejer som låtsas att dem kan massa om fotboll för att imponera på killar när dom egentligen inte kan ett skit.

Jag hatar när jag får massa hunddjur och katthem på mina kläder överallt för se går inte att få bort typ.

Hatar buttcrack( vet ej hur de stavas haha). Det ser så äckligt ut när folk visst halva röven. Märker man liksom inte att de är kallt om ändan.

Hatar att missa bussen mitt framför ögonen. Speciellt om busschauffören inte stanna iheller när man jagar efter den

Av Freja - 15 november 2013 15:42

Hade bara prov imorse i engelska sen slutade jag eftersom att våra andra lektioner blev inställda. Så stack till Donken med ett gäng i min klass och käkade som fan! Vi stack sedan tillbaka till skolan och jag stack och gymmade. Körde armarna igår så hade så kallad "legday" idag. Känns skönt nu efteråt men kommer ha mega träningsvärk sen.

Är hemma nu och skulle egentligen ha pluggat men har ej pallat. Ska snart till Bella och va med henne och Nellie innan vi ska på Konfa Reunion. Ska bli riktigt mysigt. Förutom att vi kanske inte kan se Sverige-Portugal matchen ikväll, men de måste vi fixa

Härlig klass

Av Freja - 15 november 2013 14:07

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards