frejjas

Alla inlägg under juni 2014

Av Freja - 25 juni 2014 10:54

Kollade på serien 'Orange is the new black' innan och nu har andra säsong kommit ut så har börjat titta på de nu konstant. Jag gillar egentligen inte den så mycket men den är så himla intressant så kan inte sluta se den haha. Man vill bara veta mer hela tiden!! Det är dock väldigt mycket lesbiskt i den haha men annars sår den bra.

Det handlar om en tjej som åker in i tjejfängelse för att hon hjälpt sin ex-tjej med droghandel typ och hon huvudpersonen är ite riktigt den typen av tjej som man tror ska klara sig där inne i fängelset men man får följa henne hur hon kämpar sig igenom de.
Generellt så är serien riktigt rolig, så ni måste kolla på den!!

Av Freja - 24 juni 2014 17:05

Första gången detta året som jag åker ut på Kajsas båt, man får lite sommarkänslor av de. Så jag, Kajsa och Elin var kanske ute på havet i 2,5h sen blev de lite kyligt så vi stack till glasskiosken och köpte glass. Jag åt däremot knäckebröd istället haha.

Nu hann jag precis hem innan regnet kom, så ska väl käka snart sen ikväll är det träning

Av Freja - 24 juni 2014 12:51

Blev förvånad att de var sånt härligt väder när jag vaknade idag, så jag gick direkt ut ich la mig solade. Är dock sjukt lökigt nu så vi ska dra ut med Kajsas båt snart

Av Freja - 23 juni 2014 22:13

Var inte hemma för ens halv 3 inatt eftersom att jag och Nellie stack hem och kollade matchen USA-Portugal. Men var så grymt trött så somnade hela tiden haha. Imorse vaknade jag sent och hade egentligen planer för dagen men dom sket sig då haha. Så jag har bara legat hemma och sovit samt kollat seien 'Orange is the new black'.

Fast jag stack faktiskt till fotbollsträningen och tränade så rörde på mig lite iallafall. Nu ska jag kolla VM matchen

Av Freja - 22 juni 2014 23:13

Jobbade idag hela dagen från 12 till 6, så jävla drygt!!! Trodde jag skulle dö så tråkigt de var. Kom hem vid 7 iallafall och stack snabbt till gymmet för att köra rehab. Var ett underbart pass. Käkade snabbt ich stack till Nellie och nu är vi på IP med härligt lödde folk

Av Freja - 21 juni 2014 21:56

Vaknade vid 11 idag och mådde faktiskt riktigt bra men var ändå seg i huvudet. Som vanligt så var det fotboll på vårt område på eftermiddagen, traditioner här. Sen fortsätter festen hemma hos oss och nu har vi käkat grillat så jag sitter helt död i soffan och kollar fotboll

Av Freja - 21 juni 2014 21:46

 

Av Freja - 21 juni 2014 20:03

Hade en toppenmidsommar igår med mycket trevligt och nytt folk!! Var hemma jättetrött runt 3 kanske.

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards