frejjas

Alla inlägg under juni 2014

Av Freja - 11 juni 2014 14:33

Spelade volleyboll imorse med NIU men kunde ju inte vara med så kollade bara på. Hade sedan håla så jag och Estelle stack hem till Alex. Har fått reda på betygen i spanska, ekonomi och juridik och sen fick vi gå hem.

Just nu är jag hos Ellen och vi ska fixa lite käk. Hon åker ju till Kreta imorgon så får träffa henne innan hon drar

Av Freja - 11 juni 2014 07:39

Shit vad kul det är med studenter, man blir så glad av alla andra som är så glada haha. Jag såg ju som sagt utsläppet igår då mina kusiner sprang ut men jag träffade även lite lagkompisar. Åkte sedan hem till mina kusiner och var där nästan hela kvällen sen han jag inte till Borgeby så stack till Louise vid 10 typ. Satt där och snackade till typ 1 sen drog jag hem. Var en sjukt grym kväll med mycket underbart folk!! Vill också ta studenten!!!

Nackdelen med hela denna grejen är att man absolut inte vill gå upp idag haha. Fick tvinga mig upp vid halv 7 och nu är jag på väg till skolan som en zombie

Av Freja - 10 juni 2014 12:08

Galet vad varmt de är idag, eller nä jag ändrar mig galet vad kvavt de är idag helt sjukt. Håller på att dö på bussen nu in till Lund, känns som om att jag sitter i en bastu....

Ska nu in till sjukgymnasten och köra lite rehab sen ska jag fixa mig snabbt med kusinen och sen drar vi till polhem för att se utsläppet av alla fina studenter. Ikväll blir det studentfirandet hos kusiner bland annat men även andra i laget. Ska bli en riktigt rolig kväll!!!

Av Freja - 9 juni 2014 22:55

Estelle var tvungen att dra till skolan och göra prov men jag har varit ledig hela dagen så stack till gymmet sen när hon drog. Jag körde bröst och triceps tog dessutom en löprunda på 7 km på 40 min. Det är det längsta jag har sprungit sen min operation så för mig var de bra!!

Efter middagen så stack jag och kollade på när mitt lag spelade match och dom vann såklart. Nu har jag precis bestämt mig för vad jag ska ha på mig på studenterna imorgon så ska kolla film och sen sova

Av Freja - 9 juni 2014 12:08

Blev en tidig morgon idag vi vaknade 9 sen käkade vi frulle vid 11 kanske. Nu ligger vi ute och steker vid poolen. Härligt med inställda lektioner

Av Freja - 9 juni 2014 00:24

Estelle kom till mig efter middagen, vi stack till Ica och handlade gottig frukt. Det blev filmen Baggage Claim som vi kollade på sedan den var riktigt bra!! Myspys, nu ska vi sova och imorgon är alla mina lektioner inställda så vi ska bara sola och bada. Om jag inte fortfarande är så bränd haha

GYM

Av Freja - 8 juni 2014 16:12

Vi vaknade ganska sent idag vid 12 typ så vi käkade frukost sen drog vi till gymmet. Jag körde lite ben/rehab så mina ben är typ spagetti nu...
Nu sitter vi på Borgeby IP och kollar A-lagets match. Det är riktigt varmt ute så sitter och kokar. Ikväll kommer Stellan till mig och ska sova över myspys

Av Freja - 8 juni 2014 01:17

Haha har bränt hela kroppen typ... Tänkte inte på att man var tvungen att ha solkräm men nu ska jag börja med det för aj vad ont de gör haha. Jag och nellan har precis kollat på film 'It's a boy girl thing' och nu är vi sjukt flummiga och trötta så ska sova, godnatt

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards