frejjas

Alla inlägg under juni 2014

Av Freja - 14 juni 2014 16:04

Har precis kommit hem från Amanda nu. Vi hann inte göra så mycket mer än att vakna och äta innan jag var tvungen att sticka hem för jag ska passa min hund ikväll....

Så, så roligt ska jag ha ikväll. Får se om jag kanske hinner hitta på något annat kul annars blir det en lugn dag. Behöver de

Av Freja - 14 juni 2014 15:22

Amanda och jag stack som sagt till Åkarp igår kväll på partaj. Jag kände inte en ända kotte där men det var ändån roligt på ett sätt. Men överlag var det inge toppenfest haha, men roligare än ingen. Vi var inte hemma hos Amanda för ens 3 typ då vi hade tagit oss hem i klänningar ihjälfrusna.
Vi sov därför till 1 idag haha, kändes att det behövdes.

Av Freja - 13 juni 2014 21:48

Jag och Amanda stack in till triangeln och käkade med Estelle, Isak, Filip och Nils. Vi käkade på nån nudelgrej och satt där och snackade i 3h. Sen åkte vi tillbaka till lund och fikade på espresso house igen haha. Vi kom hem runt 7 och tog en powernap så vi missade vår buss till åkarp. Men nu är vi iallafall på väg till åkarp för att gå på partaj, kul kul

Av Freja - 13 juni 2014 11:59

Äntligen lov!!! Känns fan inte som de, galet haha. Stack hem till Amanda efter skolan och käkade lite. Vi firade sommarlovet med att springa i regnet haha. Så nu är vi lite blöta och sitter inne och myser. Får se vad vi hittar på sen kanske ska äta i stan eller nått

Av Freja - 12 juni 2014 23:19

Första matchen i fotbolls VM pågår just nu på teven. Riktigt grym match alltså Kroatien är bättre än förväntat så Brasilien har lite press på sig nu när det står 1-1. Kommer bara att sitta framför teven nu under sommaren och kolla fotbolls VM.
Tyckte denna bilden var så klockren

Av Freja - 12 juni 2014 21:54

Äntligen är skolan helt slut. Har bara haft massa betygsamtal idag. Vi hade även en håltimme och då stack ett gäng i klassen hem till Alex och spelade Guitar Hero, det var riktigt kul!!

Slutade typ 4 så stack hem en stund till Becca då som var där med Nellie, men hann inte var där så länge eftersom jag skulle döma match. Stannade kvar efter att jag hade dömt och var med på fotbollsträningen. Men tränade inte såklart utan körde bara rehab haha

[Bild]

Av Freja - 11 juni 2014 22:14

Åt jättegod kyckling tacos typ hos Ellen precis som vanligt. Var trävligt att träffa sin gamla vännina också, det kändes precis som dem gamla dagarna haha. Nä skoja men det var mysigt som vanligt att umgås med Ellen men var tvungen att sticka tillbaka till lund ganska snabbt för att jag skulle jobba.

Tjänade dubbelt så mycket idag på allt jag sålde så tjänade ihop 720 kr idag. Det mesta jag någonsin fått ihop på ett pass så de var najs!! Är nu på bussen på väg hem och måste verkligen sova när jag kommer hem, sov bara 4 timmar inatt...

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards