frejjas

Alla inlägg under juni 2014

Av Freja - 3 juni 2014 22:59

Skönt nu när man har gjort fyspasset. Var dock inte så jobbigt denna gången men var lite mer motiverad. Har iallafall ätit och duschat dessutom hunnit plugga lite men nu är det sängen som gäller för imorgon är det tidig uppstigning

Efter-träningsmål. Man ska alltid äta efter att man har tränat för annars bryts musklerna ner och då blir det inget resultat

Av Freja - 3 juni 2014 18:30

Sjukgymnasten besökte jag imorse och det var svettigt de. Hade sedan bara lektioner till 11 slutade sedan. Alla skoldagar är så himla chill nu när skolan typ är slut. Så stack hem till Alex efter skolan och chillade. Blev en fika med Nellie och hennes friends lite senare. Nu sitter jag hemma hos Nellie och vi ska snart dra till fysen

Av Freja - 2 juni 2014 23:01

Tog en tur ner till träningen men blev inte så mycket rehab, snackade mest haha men var ändå skönt att komma iväg.

Av Freja - 2 juni 2014 17:05

Av Freja - 2 juni 2014 17:01

Hade bara typ bara mattelektion idag och då fick jag reda på att jag fick B på NP och B i slutbetyg. Sedan hade vi håla till 1 så då stack jag och Estelle och Alex hem till han och solade och chillade lite. Stack tillbaka till skolan sen och fick reda på att jag fick C i engelska NP.

Följde med Alex hem sen och spelade Guitar Hero haha, var svinlängesen jag spelade de men sjukt kul!! Är hemma nu och ska se om jag hinner plugga innan jag ska till träningen

ATM

Av Freja - 1 juni 2014 21:02

Sitter framför teven nu och kollar fotboll, Sverige mot Belgien. Står just nu 0-0 men känns som Belgien har flest målchanser. Har iallafall hunnit städa massa, äta och duschat innan detta så nu kan jag ta de lugnt

Av Freja - 1 juni 2014 10:07

Som precis som vilken annan söndag åker jag in till Lund nu för att jobba. Är väldigt seg så vill egentligen bara ligga hemma och kolla film men måste ta tag i mitt liv lite så vad gör man inte. Är hemma 7 igen och då måste jag verkligen plugga!!

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards