frejjas

Alla inlägg under juni 2014

Av Freja - 7 juni 2014 18:41

Har bränt nästan hela mig haha, tänkte inte på solkräm så ja... Nu ska vi äta hamburgare och vitlöksbröd mmmh. Vi drar till Fia lite senare ikväll och chillar med andra samt badar, kul ska de bli

Av Freja - 7 juni 2014 15:37

Emma och jag vaknade ganska tidigt idag men de var bra för då hann vi äta frukost innan vi solade och badade. Nellie kom hit lite senare och nu ligger vi vid poolen och chillar. Vi ska nog snart dra till gymmet och biffa oss lite

Av Freja - 7 juni 2014 01:13

Va på gymmet idag en runda och körde mage och rygg, det var ett tag sen haha. Emma kom hit efter det och vi har ätit, gått promenad, snackat och kollat en film men nu ska vi snart sova. Awesome day och imorgon ska bli bättre

Av Freja - 6 juni 2014 12:02

Riktig härlig kväll igår. Vi spelade först basket sen stack vi hem till till Kajsa och satt ute på hennes terrass och mös. Världens bästa!!!
Var hemma runt halv 2 och nu har jag vaknat

Av Freja - 5 juni 2014 21:12

Har varit med på träningen och trixat lite nu, var roligt att komma dit och träffa alla och leka lite med bollen. Nu drog jag till löddesnäs för att spela basket med Kajsa och Ellen. Får sommarkänslor när jag spelar basket sent på kvällarna de är myspys på hög nivå

Av Freja - 5 juni 2014 19:17

Hade bara fotboll på morgonen sen hade jag håla till 1 då stack jag och Estelle hem till Alex och chillade där. Sen kollade vi på film på dom sena lektionerna på eftermiddagen haha chill.

Har käkat nu och ska nog dra till träningen nu

 

Av Freja - 4 juni 2014 22:47

Av Freja - 4 juni 2014 16:27

Hade bip-test på fotbollsträningen imorse och det gick förväntansvärt bra med tanke på mitt knä. Hade sedan håla i 2h för att sedan ha muntlig spanska som gick hyfsat bra. Så jag slutade halv 12 idag sen har jag varit på Nova med Amanda och Nellie tills nu.

Äntligen slipper jag dom nu för jag är på väg till jobbet och ska jobba... Dock inte så kul. Har typ ånger över att jag ska jobba, är sååå extremt tråkigt. Men jag gör det för the money

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards