frejjas

Alla inlägg under november 2013

Av Freja - 25 november 2013 22:36

Vaknade upp med 38 graders feber och halsont. Väldigt tråkigt, så har legat i sängen hela dagen och sovit. Fick i mig lite glass när jag kollade film med pappsen nu på kvällen så jag mår lite bättre. Kollar på Paradise Hotel nu och sedan får man sova lite

Av Freja - 24 november 2013 21:31

Stack till Ida igår med Nellie då vi hade tjejkväll med Ida, Sophia och Kajsa. Vi käkade Vespa och snackade hela kvällen till 3. Myspys. Idag var jag hemma vid typ 3 och har duschat och fixat lite, sen kom mina kusiner hit och vi har käkat fondu(vet ej hur de stavas) och snackat. Jättetrevlig kväll!! Nu ska jag kolla lite serier sen får jag väl ta och sova litegrann

Av Freja - 24 november 2013 12:50


Linne- BikBok // Jeans- BikBok // Skärp-Hermes//

Av Freja - 23 november 2013 21:39

Va hos louise igår på fest. Mycket nytt och trevligt folk. Nästan alla kom från katedralskolan så kände mig lite speciel som går på polhem. Det var lite drygt i början men sen blev de trevligare. Har dock varit roligare fester


[Bild]

Av Freja - 23 november 2013 13:54

Av Freja - 22 november 2013 20:52

Mina ögonbryn är från grunden blonda därför har jag testat med att färga dom ny under de senaste året. Lyckades färga dom svarta en gång vilket inte var så kul... Men de var för att jag använde svart färg. Nu köpte jag brun färg på Ullared så färgade mina ögonbryn precis. De går snabbt och är enkelt men ibland brukar jag ha i färgen för länge hehe. Dom blev lite för mörka denna gången men efter 2 dagar så blir dom perfekta. Dumt bars att jag färgade dom innan en fest, men men sån är jag

Av Freja - 22 november 2013 19:13

Har hjälpt Nellie med sin Star Wars kostym. Ritade hel hennes tröja, fett stolt haha. My masterpiece!!
Nu är jag hemma och har käkat, måste duscha och fixa mig nu sedan får jag se vad som händer

Av Freja - 22 november 2013 14:42

Nellie och jag var ganska trötta igår så vi flummade bara mest och sen gick vi och la oss. Nu har jag gjort mitt NIU prov och fått tillbaka mitt idrottsprov. Fick A på idrottsprovet. Shit asså vad händer!?

Men jaja nu är jag på väg hem igen och ska följa med Nellie och köpa utklädningskläder till henne. Sen ikväll ska jag kanske ut med Estelle och Albin men får se

Pappa har köpt massa sånna Wasa Sandwich till mig som jag kan ha i skåpet om jag blir hungrig eller inte gillar skolmaten. Riktigt goda och perfekta! Ni borde testa dom. Finns i massa olika smaker

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards