frejjas

Alla inlägg under november 2013

Av Freja - 21 november 2013 19:06

Sista dagen i skolan idag innan helgen. Vi fick tillbaka vårt SO prov och jag fick typ A!!! Blev så sjukt chockad, för trodde jag skulle få D, E eller nått. Efter skolan så gymmade jag blev så himla lökig. Känns bra nu!

Är hemma hos Nellie nu och ska snart åka med Nellie till Borgeby träningen och kolla. Den bjuder på varm choklad och fika sen så de är de som lockar mig

Av Freja - 20 november 2013 21:36

Eftersom folk har börjat snacka om att Paradise hotel har börjat så måste man väl ta en liten titt. Har kollar på de andra avsnittet nu på TV3 play. Samir är så jävla snygg!!! Jag dör! Han är ögongodis på hög nivå så tjejer ni måste kolla på de. Än så länge tycker jag de bra

Av Freja - 20 november 2013 20:04

Gick upp halv 6 imorse för att åka till Ullared. Det var inte så jättemycket folk där så de gick snabbt. Fanns inte så jättemycket snygga kläder men lyckades ändå hitta en kofta och två blusar. Köpte massa annat små skit greker som är bra att ha. Hittade den perfekta jackan också som jag har letat efter länge. Köpte för 1500kr, det är ganska mycket pengar för mig men de var de värt

Av Freja - 19 november 2013 18:52

Så jävla skönt att vara ledig imorgon men tyvärr måste jag typ gå upp 5 så kan inte vara ute ikväll.. Får väl kolla matchen med kompis istället, Sverige-Portugal. Om Sverige måste vinna med två mål för att komma vidare till VM. Så hoppas att Zlatan har en bra dag idag.

Nu ska jag på fysträning så vi ses

Av Freja - 18 november 2013 18:59

Har blivit förtjust i färgade kavajer, till verkligen ha!! Finns jättemånga fina på Zara men har bar inte orkat köpa. Dem väskorna är också sjukt snygga!! Vill ha !!


 

1/3

Av Freja - 18 november 2013 18:53

Är ledig på onsdag och fredag denna vecka så går bara i skolan 3 dagar, så himla underbart. På onsdag ska jag dessutom åka till Ullared och shoppa lite mer haha.

Efter skolan idag så stack jag och gymmade. Känns skönt nu efteråt. Måste ju träna nånting nu när jag är skadad, kan inte bara ligga hemma och tjocka upp mig

Av Freja - 17 november 2013 21:01

Linne från BIKBOK för 200kr

Byxor från Veromoda för bara 180kr

Av Freja - 17 november 2013 20:55

Shoppade ju med Nellie, Ellen, Kajsa och Elin idag på Nova. Hade en riktigt toppendag!! Vi käkade lunch, fikade, snackade och shoppade. Nu är jag hemma och här ätit och duschat. Sitter och kollar film med min pappa och bror nu, vi kollar på Mission Impossible. Lägger upp bilder sen på inköpen

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards