frejjas

Alla inlägg under december 2013

Av Freja - 24 december 2013 20:25

Köpte mina paketer idag haha så slog in mina första julpaket. Har fixat massa och sådan idag sedan kom mina syskon och Bengan hit så käkade vi massa och firade jul. Vi öppnade paketer och åt gröt, trevligt.
Nu sitter vi och kollar VS show på TV. Så snygga alla är! De flesta tjejer mår dåligt av att kolla på VS gashion show men jag blir bara glad haha

Av Freja - 24 december 2013 09:37

kolla bio, ha en mysig filmkväll, ta en fika med någon nära, baka julgodis, åka skridskor(fast kan tyvärr inte göra de), shoppa i stan & ha sleepover med vänner

Av Freja - 24 december 2013 00:13

Hade de fett najs med Malin idag, vi bakade kola. Första gången jag gjorde julgodis detta året så fick lite extra julkänsla nu. Har dock inte varit så jättesugen på julen detta året eftersom det inte har varit nån snö...

Av Freja - 23 december 2013 13:13

Gick upp 7 idag för att åka till sjukgymnasten i Malmö. Allting såg bra ut tyckte sjukgymnasten så jag får bara fortsätta med min smärtsamma rehab. Nu sitter jag på bussen till Lund för att va med min kusin. Va längesen vi träffades så ska bli fun!!

Av Freja - 22 december 2013 23:31

Va med Nellie en stund idag och snackade lite och kollade på 'White house domen' igen. Haha men det var kul ändå. Stack till mina kusiner på kvällen och åt massa gott. Nu har vi kommit hem och måste sova nu för ska upp vid 7 imorgon eftersom jag ska på återkoll hos sjukgymnasten i Malmö för korsbandsopererade.

Av Freja - 22 december 2013 15:06

Eftersom vi firar jul hos pappa detta året så fick vi julklapparna från mamma och min låtsaspappa idag. Fick en necessär, pyjamas dress och 500kr. Älskar pyjamas shortsen så gulliga och sköna

Av Freja - 22 december 2013 11:03

Städade mitt rum och fixade lite igår stack sedan till bjärred på kvällen och va med Kajsa, Ellen och Bella. Skönt att träffa sina gamla vänner igen, alltid lika kul. Vi spelade lite kort och andra spel, jag vann på allt såklart.

Av Freja - 21 december 2013 11:48

Hade en jättemysig kväll igår med Estelle och Alexander. Vi gick runt i stan och letade efter resturang och tillslut hittade vi en jättemysig där jag åt ryggbiff med potatisgratäng mmmmmh. Snabbt skyndade vi oss till bion sedan för att kolla på 'Escape plan'. Hade ingen aning om vad den skulle handla om men den var riktigt grym, en action thriller. Om man gillar prison break så gillar man 'Escape plan'. Den handlar om en kille som frivilligt blir inlåst i fängelse för att sedan rymma och bevisa hur dåligt fängelset va, ja och sen händer lite grejer...

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards