frejjas

Alla inlägg under december 2013

Av Freja - 10 december 2013 22:41

Har varit hemma från skolan idag eftersom att jag knappast kan gå och har ont i knäet. Att gå med kryckor är så himla drygt, är redan trött på dom så kommer inte palla att ha dom i 6 veckor...
Har iallfall pluggar och kollat 'Ensam hemma' nu när de börjar bli lite jul

Av Freja - 10 december 2013 09:40

Opererade mitt knä igår och operationen gick bra. Jag var lite nervös innan men de gick bra, somnade in ganska snabbt haha. Men sen när jag vaknade upp frös jag grymt mycket och andades hysteriskt men lyckades lugna ner mig efter ett tag. Sov sedan från ungefär 10 till 3 pga alla mediciner hehe. Hade ganska ont i knäet igår och har fortfarande ont idag så ligger hemma och knarkar piller

Av Freja - 8 december 2013 20:50

Fick operationstid i fredags för mitt knä. Ska alltså ta en sena ifrån mitt ben och sätta dit det i knät som ett nytt korsband. Så imorgon 7.10 i Trelleborg gör jag min första operation. Jag är lite nervös men de ska bli skönt att få de gjort

Av Freja - 8 december 2013 16:19

Av Freja - 8 december 2013 15:56

Stack till bjärred i skitvädret och kollade 261 Ankaret som spelade SM. Dom vann sin match och det var riktigt hetsigt, så kul!! Nu är jag hemma och måste plugga massa

Av Freja - 8 december 2013 01:26

Ankaret vann med typ 25 bollar på matchen, gött!! Jag, Kajsa och Ellen åkte och handlade köpemat sedan som vi käkade. Jag blev PROPPMÄTT och mår fortfarande lite dåligt. Hade iallfall jättemysigt, vi snackade och gjorde massa skit. Sen joinade Kasper också lite senare

Nu är jag hemma och ska försöka få i mig lite sömn innan jag ska upp igen och kolla handboll

Av Freja - 7 december 2013 17:22

Nu sitter jag och väntar på bussen som är väldigt sen. Det är de negativa med snö... Ska till bjärred och kolla på en handbollsmatch med Kajsa och Ellen och sedan ska vi käka tillsammans och mysa.

Av Freja - 7 december 2013 17:20

Jag och Emma var väldigt trötta idag så vi kollade på film. Vi kolade på 'The mortal instrument'. Det var MEGAGRYM!! Kolla den. Den är både rolig, kärleksfull och actionfylld

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards