frejjas

Alla inlägg under december 2013

Av Freja - 15 december 2013 23:47

Har pluggat hela dagen igen men blev inte så mycket för pallar verkligen inte haha. Nellie kom lite senare på kvällen och gjorde mig sällskap wiho. 7 dagar sen jag träffade någon av mina kompisar så de var skönt haha. Imorgon ska jag till skolan också och det ska bli kul för en gångs skull

Av Freja - 15 december 2013 14:58


Fastnade vid Victoria secret fshion show igårkväll när jag skulle sova. Brukar aldrig kolla på det men  har hört talas om den innan och jag trodde den skulle vara skittråkig men den var faktiskt helt OK

Av Freja - 14 december 2013 10:50

Av Freja - 13 december 2013 20:01

Har bara pluggat massa idag och kollat film. Kollar just nu på 'Coach Carter' en bra basket film!!

Av Freja - 13 december 2013 14:50

Har försökt leta efter nyårsklänningar på nätet men orkar inte lägga ner tid på de så kollade lite snabbt och hittade två söta klänningar. Vill ha något enkelt och lätt men finns inte mycket sånt på nelly.com. Får väl gå ut och shoppa och kolla lite i affärerna, jag känner att det var längesen jag gjorde de


Men gillar iallfall champagn färgade klänningen väldigt mycket men får se vad jag gör

     

Av Freja - 13 december 2013 14:30

Har inte gått i skolan på hela veckan, ganska skönt ändå. Men är lite drygt nu för jag vill träffa alla kompisar igen!! Tänkte ju gå till skolan i torsdags men fick feber så skulle gått till skolan idag men är typ magsjuk. Jag har fått nästan alla möjliga biverkningar från medicinen jag använder måste använda den till söndag sen slipper jag de skitet.

Mitt knä börjat bli bättre och mer rörligt. Var hos sjukgymnasten imorse och han sa att de såg väldigt bra ut för att ha opererats i måndags. Wiho :] Nu har jag massa knäövningar jag ska göra för att komma tillbaka till fotbollen så snabbt som möjligt

Tog ju bort plåstret och det var blod på hela knät men torkade bort de

Av Freja - 11 december 2013 19:03

Tråkiga blogginlägg jag levererar nu när jag bara ligger hemma och degar. Försöker hänga med skolarbetena men mår inte jättebra så ligger lite efter. Börjat också få ont i rumpan nu av att bara ligga ner. Har mått väldigt dåligt idag också för jag tror att jg börjar bli sjuk, feber....

Blod från knäet, fett äckligt! Ska byta plåster och duscha nu

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards