frejjas

Alla inlägg under mars 2014

Av Freja - 28 mars 2014 11:11

Har börjat använda mig av appen 'Lifesum' där man skriver in vad man äter och hur/vad man tränar. Jag tyckte det var en kul grej att komma hur mycket kalorier man ungefär äter på en dag och hur mycket kalorier vissa maträtter är. Man kan också bestämma ett mål. Om man till exempel vill gå upp i vikt eller gå ner i vikt, men man kan också ha som mål att behålla sin vikt vilket jag ungefär har.

Jag ska till exempel äta 2 200 kalorier per dag eftersom jag vill gå upp 2 kg. Det lyser grönt runt ringen när man har ätit rätt

Så kan man söka på vilken sorts träning eller vad man har ätits för något. Man ska dock inte bli för beroende av detta

Av Freja - 27 mars 2014 17:08

Av Freja - 27 mars 2014 17:03

Torsdag idag och det är alltid najs för imorgon så är det fredag vilket är ännu mer najs. Jag älskar att små detaljer eller korta stunder kan göra en dålig dag så mycket bättre

Av Freja - 27 mars 2014 07:21

Var på gymmet igårkväll och körde lite rehab, alltså tränade knäestabiliteten. Nu är jag här på gymmet igen och just nu står jag på crosstrainern. Ska köra 4 övningar biceps och 4 övningar axlar sen.

Tyvärr så är det skola idag så ska drit sen och ska gå till 4...

Av Freja - 26 mars 2014 18:48

Köpte denna klänningen på H&M för bara 199kr. Var sugen på att köpa en grå långklänning men det får jag köpa lite senare till sommaren istället. Jag ska ha denna klänning på min pappas 50-års fest på lördag. Jag piffar till det med nån fin kofta och några coola skor så blir det perfa

Av Freja - 26 mars 2014 18:33

Nellan och jag stack till emporia idag och letade efter klänningar. Jag hittade en svart enkel men Nellie hittade ingen klänning. Vi har käkat massa också så nu är jag proppmätt!! Tyvärr så ska jag käka nu också... Hur ska jag överleva?

Men ska till gymmet sen senare ikväll och köra lite rehab

Av Freja - 25 mars 2014 16:55

Var hos tandläkaren imorse så missade min första lektion, men de var det värt för jag såg Claes Malmberg haha. Mina visdomständer har iallafall börjat titta fram nu och det förklarar varför jag har haft ont.

Har bara haft SO och sen var de juridik prov idag, så de var en riktig chill dag. Jag slutade 1 så stack till gymmet och körde lite armar, woaw de var längesen!! Gör lite matte nu sålänge jag väntar på Nellie. Ska sleepa over med henne eftersom vi är lediga imorgon. SOOO LOVELY

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards