frejjas

Alla inlägg under mars 2014

Av Freja - 24 mars 2014 22:43

Börjar bli fint väder nu och jag blir alltid sugen på att köpa nya skor då även fast jag redan har massa. Jag funderar på att köpa ett par Vans till eller glittriga Converse... Men har inte bstämt mig än. Vad tycker ni?

Jag diggar mest dom silvriga glittriga Conversen

     

Av Freja - 24 mars 2014 09:19

Tröja: NewYorker// Klocka: VISA// Jeans: vet inte, gamla...// Skor: Converse

Av Freja - 24 mars 2014 08:52

Vaknade ganska tidigt idag för jag åkte till mamma nu på morgonen. Gick dessutom en promenad på 2,5 km. Har ingen aning varför men hade massa tid så varför inte? Nu står jag nyduschad och väntar på bussen. Mitt hår fryser typ till is, riktigt kallt idag

Av Freja - 23 mars 2014 22:29

Har läst igenom juridikboken, men blev distraherad när el clasico matchen mellan Real Madrid och Barcelona. Så just nu sitter jag och kollat på den. Kan säga att de är hetsigt som vanligt. Det står 3 lika och Ronaldo har gjort ett mål på straff

Av Freja - 23 mars 2014 14:28

Har kollat på min lilla kusin när han spelade fotbollsmatch idag och tyvärr så förlorade dom haha. Men däremot så var jag och kollade på skånelagets semifinal i cup kommunal -match mot Norrbotten, då dom VANN!! Är så jävla glad. Jag har ju varit med i skånelagets träningsläger och uttagningar för att få vara med och spela cup kommunal och såklart skadar jag mitt knä precis innan. Men är ändå sjukt glad att vi kom vidare till final. Så nu är skånelaget andra bäst i Sverige än sålänge...

Nu ska jag och pappa till några i Malmö och fika, sedan beger vi oss hemåt och då MÅSTE jag verkligen plugga haha

Av Freja - 23 mars 2014 00:43

Stack till gymmet i Bjärred med kaj, el, bell och Sofia. Vi va där 9 till 10 typ och de var inga där vilket gjorde de riktigt kul haha. Bella har aldrig varit på ett gym innan så nu fick hon lära sig hur man gör där.

Vi drog vidare hem till Bella och badade bubbelpool. I regnet ja. Det var jättemysigt, vi snackade massa och njöt av livet, haha.
Nu är jag hemma och ska sova för imorgon ska jag upp tidigt och kolla när skånelaget spelar match

Av Freja - 22 mars 2014 16:39

Har precis suttit och käkat brunch i typ 3 timmar med Kajsa och Elin och nu håller jag på att spy så mätt jag är. Men det var asgott iallafall. Åt en munk för första gången idag också. Det var inte så gott som trodde, överskattat med munkar

Av Freja - 22 mars 2014 12:53

Hejsan folket, idag vaknade jag typ halv 9. Jag städade mitt rum, tog en banan och senstaci jag till gymmet. Är så himla nöjd att jag körde 35 min på crosstrainern. Blev riktigt svettig under tiden men nu efteråt känns det underbart. Körde dessutom rehab på gymmet.

Känner mig nyduschad och fräsch nu. Snart kommer Ellen och Kajsa hem till mig och vi ska ha lite brunch typ. Längesen jag träffade dom så de ska bli myspys

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards