frejjas

Alla inlägg under mars 2014

Av Freja - 18 mars 2014 11:36

Är ledig idag eftersom vi har utvecklingssamtal. Jag och Maria vaknade typ 10 och sen gjorde jag amerikanska pannkakor till frukost, nu sista morgonen innan hon åker hem. Vi gav henne också lite godis som dom inte har i Spanien.
Nu sitter vi på bussen in till centralen för att lämna spanjorerna som åker hem. Både skönt och tråkigt! Men men, om 2 veckor så träffas vi igen när vi svenskar åker till Spanien.

Efter jag har lämnat Maria så ska jag stanna i skolan och plugga tills mitt utvecklingssamtal börjar klockan 4, jippi rolig dag

Av Freja - 17 mars 2014 23:54

Vi hade ju en liten avslutningsfest som sagt och den var riktigt rolig!! Vi käkade svensk mat och efterrätt. Blev lite dans efter de till typ klockan 10. Spanjorer är fett grymma på att dansa och så himla härliga och framåt. Kommer verkligen sakna dom imorgon när dom åker

Btw älskar att vissa spanjorer är så snygga!!!!

Av Freja - 17 mars 2014 17:32

Vanlig skoldag idag. Stack till sjukgymnasten nu efter skolan. Har fått börja hoppa nu wiho!! Om 2 veckor blir de dax att springa. Nu är jag i skolan och snart är de avslutningsfest med spanjorerna för imorgon åker dom hem.

Av Freja - 16 mars 2014 21:47

Vår familj tog bilen och körde en rundtur i Barsebäck och Bjärred efter maten. Var tvungen att visa spanjoren vårt fina land innan hon åker hem på tisdag. Nu ligger vi och kollar High School Musical och käkar chokladpudding yummyyy. Hade tänkt att plugga men YOLO

Av Freja - 16 mars 2014 17:37

Jag och Maria vaknade vid halv 12 idag och sen stack vi till gymmet och gymmade i typ 2 h. Jag cyklade 10 min sen crosstrainer 20, kändes gött. Körde bara rehab idag eftersom jag inte har hunnit göra de nån annan dag.

Nu är vi hemma och jag pluggar SO medan hon kollat spansk serie haha. Ikväll blir det albondigas till middag

Av Freja - 16 mars 2014 12:05

Stack till emporia igår med Rebecca och Marcus och våra spanjorer men såklart blev det strul med tågen så vi fick vänta + byta tåg. På emporia hann jag inte shoppa något men hade de kuligt. Vi stack till restaurangen Elysee sen och käkade fondue men på vägen dit gick vi åt fel håll så vi gick runt i Malmö i en halvtimme haha. Efter rasturangen stack vi hem till mackan och chillade.

[Bild]

Av Freja - 14 mars 2014 23:25

Trevligt att fira min kusin idag, åt lite tårta dessutom. Mycket gott men mår illa nu. Vi stack hem till Becca sen så nu har vi dansat snackat och haft riktigt kul. Så just nu är vi ganska trötta och ska se en film sen vid 1 drar vi hem

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards